Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

719. Wymianka zakładkowa na Dzień Kobiet

Drugi raz organizowałam blogową wymiankę zakładkową. Tym razem z okazji dzisiejszego Dnia Kobiet. Zgodnie z zasadami w paczuszce miały się znaleźć zakładka z babskim akcentem, coś słodkiego, coś zapachowego, coś przydasiowego i kartka z życzeniami. 
Mój upominek poleciał do Marty. Oto co przygotowałam:




Do mnie z kolei przyleciał cudowny prezent od Agnieszki. Bardzo za niego dziękuję, bo same cuda mi się dostały. Sami zobaczcie.




Ps. Za kilka dni chciałabym opublikować post z podsumowaniem zabawy, ale nadal czekam na informacje czy wszystkie przesyłki doleciały. Wyleciały na pewno, bo posiadam ich zdjęcia. Dajcie więc znać...

12 komentarzy :

  1. Super paczuszkę przygotowałaś:) I fają dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna wymianka :)
    Wszystkiego dobrego życzę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój prezent otrzymałam. Przepraszam, ale przez chorobę całkiem wyszło mi z głowy, żeby dać Ci znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za super zabawę i fajne upominki te które ty dostałaś jak i te co zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty przygotowałaś i śliczne dostałaś :)
    Do mnie paczuszka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kolejną wspaniałą zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, zarówno te wysłane jak i te "dostane" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne upominki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka